czwartek, 4 sierpnia 2011

a tak na marginesie..

.. podziwiam tych, którzy kolekcjonują lale. Po pierwsze za odwagę wyjścia naprzeciw wszystkim, którzy takie hobby uznać by mogli za "dziecinne" a po drugie.. Ja jestem z tych, które to bardzo przywiązują się do tej "jednej" robiąc z niej "jedYną"  i chyba nie potrafiłabym się rozdwo..roztro.. rozwarstwić:)

Swoją drogą lookam tak ostatnio na lalunie, choćby z drugiej ręki, z nadzieją, że jakaś piękność wpadnie mi w oko i zostanie nową modelką w moich "szyciowych harcach".
Z wiekiem jednak gust zupełnie się zmienia, miejsce blond Barbie - ulubienicy wszystkich małych dziewczynek, chciałaby zastąpić jakaś bardziej kobieca, tajemnicza i "żywa" dama. Pół dnia przeglądałam dziś Fashion Royalty i nadziwić się nie mogłam. Gdzieżby mi wcześniej do głowy przyszło, że ktoś takie cuda stworzył.

Oto moja lista "NAJ" (wszystkie zdjęcia zaczerpnięte z internetu):






8 komentarzy:

  1. fajnie że chcesz robic coś w tą stronę. ale zacznij od basiek naucz się więcej o lalkach, bo takie cuda to jednak słono kosztują i odrazu się na nie nie porwiesz;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, orientowałam się też już w tej sprawie i niestety rzeczywiście tanie to one nie są..
    Ale pomarzyć zawsze można:)
    Ja w gruncie rzeczy zapalam się tu konkretnie na powrót do szycia, jakąś tam wiedzę o lalkach, myślę zgłębię gdzieś tam w między czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najpierw kupiłam maszynę, potem chciałam coś z nią zrobić i padło na ubranka dla lalek, potem kupiłam Barbie, potem weszłam na internet i odkryłam stronki kolekcjonerów lalek i zamarzyłam o FR, potem kupiłam kilka barbie wciąż marząc o FR i wreszcie kupiłam sobie tę ukochaną FR obiecując sobie, że to będzie tylko jedna, a teraz w skrytości marzę już o następnych... Tak to się zaczyna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy zaczynają podobnie- ja miałam zająć ręce, dostałam kilka Barbie jako modelki, dokupiłam My Scene, kolekcja się rozrosła... a teraz czekam na drugą moją FR:) Powodzenia i czekam na pierwsze kreacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Są śliczne ! Bardzo bym chciał mieć taką ! Ale jak już coś to mnie się fajnie pracuje na moich starych lalach .. więc ...tyle ....a tobie życzę udanej zabawy z szyciem ubranek ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. FR nie są złe, aczkolwiek jak dla mnie troche przereklamowane.
    Nie musisz miec blond Barbie, jest dużo więcej typów Barbie, od Azjatek, po Murzynki, przechodząc przez wszystkie kolory włosów i różne buzie u "białych" lalek. ta na którą szyjesz to też zresztą nie jest Barbie, tylko My Scene

    OdpowiedzUsuń
  8. Be the viewers of my good luck to visit me, please have a cute block
    I love you kiss

    http://www.cicileydi.com/2012/01/barbie-gelinlik-ordum.html

    OdpowiedzUsuń